14/10/2011

15 ευρωπαϊκά κράτη εφαρμόζουν ήδη με επιτυχία το "τεσττων ΜΜΕ" (SME test) για την αξιολόγηση των επιπτώσεων των νέων πολιτικώνστις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ),σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε πρόσφαταη Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Στόχος του τεστ,το οποίο αναφέρεται στην ευρωπαϊκήπρωτοβουλία "Small Business Act" ήδη από το 2009,είναι να εντοπίσειδιοικητικά και οικονομικά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι ΜΜΕ λόγω νέωνρυθμίσεων,ώστε να ληφθούν υπόψη στο μελλοντικό πολιτικό σχεδιασμό.
Μάθετε περισσότερα:
Πηγή:
Ευρωπαϊκή Επιτροπή