Τεχνολογία, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία και Εκπαίδευση στην Digital Expo 2018

12/10/2018

Digital Expo 2018 άνοιξε τις πύλες της το διήμερο 29-30 Σεπτεμβρίου, δίνοντας την ευκαιρία στους φανατικούς λάτρεις της τεχνολογίας και του "gaming" να ενημερωθούν για νέες εξελίξεις, να μάθουν με βιωματικό τρόπο για νέα προϊόντα, μέσα από δια ζώσης εμπειρίες. Δυναμικό παρών έδωσαν 17.000 και πλέον επισκέπτες, ενώ δεκάδες δημιουργοί περιεχομένου του Youtube ("YouTubers") πραγματοποίησαν παρουσιάσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οι λεγόμενοι "cosplayers" και καλλιτέχνες παραστατικών τεχνών παρουσίασαν στους επισκέπτες τα δημιουργήματα τους. Οι "gamers" είχαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν έπαθλα σε δεκάδες τουρνουά που διοργανώθηκαν κατά τη διάρκεια του διημέρου.
Στα πλαίσια του Digital Expo 2018 η εταιρεία ανάπτυξης διαδραστικού λογισμικού Tenebra Studiosδιοργάνωσε παράλληλες εκδηλώσεις στο επιχειρηματικό πεδίο, οι οποίες περιλάμβαναν Start Up Awards για τις ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις καθώς και Indie Awards, όπου Ελληνικές επιχειρήσεις ανάπτυξης games "game development studios" είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στο κοινό τα projects τους. Παράλληλα, μέσα από τα δεκάδες workshops που έλαβαν χώρα, το κοινό είχε τη δυνατότητα να ενημερωθεί για μία σειρά από πρωτότυπα και ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν στον κόσμο του gaming, της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης.
Το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ), στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσίασε συνοπτικά τις Ευρωπαϊκές Χρηματοδοτήσεις μέσα από τον Ορίζοντα 2020, ειδικότερα για τις προσκλήσεις του ICT (Information and Communication Technologies), του SME Instrument και του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας (European Institute of Innovation and Technology EIT).  Επιπλέον, το ΕΚΤ παρουσίασε ευκαιρίες συνεργασιών για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Νεοφυείς Επιχειρήσεις ως εταίρος και συντονιστής του Enterprise Europe Network-Hellas, του ελληνικού κόμβου του ευρωπαϊκού δικτύου Enterprise Europe Network, καθώς και ενδιαφέροντα παραδείγματα επιτυχημένων ευρωπαϊκών εταιρειών που καινοτομούν στον ευρύτερο τομέα του gaming και έχουν λάβει χρηματοδότηση από το SME Instrument.
Ένα τέτοιο ιδιαίτερο παράδειγμα αποτελεί το καινοτόμο έργο CALMUS Gaming της εταιρίας ErkiTónlist sf, ένα εργαλείο αυτόματης δημιουργίας και προσαρμογής μουσικής για computer games που αντί του συνεχούς επαναλαμβανόμενου ηχητικού σκηνικού, καθιστά δυνατή τη συνεχή και σε πραγματικό χρόνο προσαρμογή της μουσικής υπόκρουσης, ανάλογα με τον τρόπο εξέλιξης του παιχνιδιού και την απόδοση και τις ενέργειες του παίκτη. Το εργαλείο αυτό χρησιμοποιεί το δημοφιλές game EVE Online.
Τέλος, το ΕΚΤ έλαβε μέρος και στην κριτική επιτροπή του διαγωνισμού για Startups που διοργάνωσαν η Gamespace.gr και η Tenebra Studios, στον οποίο βραβεύτηκαν οι εταιρείες Sterigma (1η θέση), μια πλατφόρμα για την έξυπνη διαχείριση της εκπαίδευσης και η εταιρεία Value Marketing House (2η θέση), για τις αυτοματοποιημένες αναλύσεων για εκστρατείες marketing μέσω αλγορίθμων αναγνώρισης φυσικής γλώσσας κ.α. 

Πηγή: 
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
 

Τελευταία νέα